Guest Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 The Fabulous Apollos-Some Good In Everything Bad VALTONE Really want this one...Anybody help?????!!!!???!! -Mike
Gene-r Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 (edited) Used to, and may still, turn up on Ebay quite often. However, it is near impossible to find a Mint or even Near Mint copy - they are all VG+ or below (well all the copies I've seen and heard of, including mine). Edited December 22, 2005 by Gene-R
Mark B Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 Used to, and may still, turn up on Ebay quite often. However, it is near impossible to find a Mint or even Near Mint copy - they are all VG+ or below (well all the copies I've seen and heard of, including mine). strange i had 2 copies of this last year and struggled to shift them. mark
uni ted Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 if you get two can i have the other one,missed out on it so many times.
Mark Bicknell Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 Mines clean but sorry not for sale but as Mark W said you should be able to find this, now their other 45 Determination b/w The One Alone mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!! Mark Bicknell.
Guest Posted December 23, 2005 Posted December 23, 2005 C'mon, Mark! No need rub it in!! I don't like "determination" half as much as "something good". The latter being a much better VFM!!! Mines clean but sorry not for sale but as Mark W said you should be able to find this, now their other 45 Determination b/w The One Alone mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!! Mark Bicknell.
Mark Bicknell Posted December 23, 2005 Posted December 23, 2005 C'mon, Mark! No need rub it in!! I don't like "determination" half as much as "something good". The latter being a much better VFM!!! Both great records, fantastic group........floats my boat. Mark Bicknell.
Guest Posted December 26, 2005 Posted December 26, 2005 Somebody's got have one for sale. Trades maybe?????
shute Posted December 26, 2005 Posted December 26, 2005 I shall be playing this tonight at Stafford......... not a bril' copy but plays just fine........ may part with mine ..... could be tempted !!!!!!!!!!!
Geordiejohnson Posted December 26, 2005 Posted December 26, 2005 Ive got a minter playes fan daby dozee but wont part for the world Geeooooordie
Val (Chunky) Posted December 26, 2005 Posted December 26, 2005 Don't have record you want sorry I wouldnt mind a copy of The One Alone if anyone has a spare PM me with price, condition, etc...
Guest Posted December 27, 2005 Posted December 27, 2005 Anything you're looking for `? May have something you need....Thanks I shall be playing this tonight at Stafford......... not a bril' copy but plays just fine........ may part with mine ..... could be tempted !!!!!!!!!!!
Guest Posted December 29, 2005 Posted December 29, 2005 OK, now that we know who has one that's NOT for sale.... Who's got one that IS for sale?????
Recommended Posts