Phil Shields Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 (edited) trying on here again, looking a nice copy of ghetto boys - handwritting on the wall on trax or a nice copy of moonlighters - lonely baby - lamp got £225 paypal waiting for a decent copy atb Edited November 25, 2010 by phil shields
Munchkin Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 trying on here again, looking a nice copy of ghetto boys - handwritting on the wall on trax got £225 paypal waiting for a decent copy atb great track phil, sol d mine a few yrs ago, think dez parker had one, Have you tried Phil t lol......still underplayed but maybe a tad slow for present times good luck mate...
Phil Shields Posted November 25, 2010 Author Posted November 25, 2010 (edited) great track phil, sol d mine a few yrs ago, think dez parker had one, Have you tried Phil t lol......still underplayed but maybe a tad slow for present times good luck mate... hi kev. yeah i sold mine a few years ago too but still love it Phil T sold his to I'll check with Des thanks Edited November 25, 2010 by phil shields
Recommended Posts